Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-30 22:00:20
as varau kalantos, barsausko, tunelio, krantine, per tilta ir tada i
kacerga. per visus bortelius, takelius, nuokalnes nelygias. niekur gatve
neminu absoliuciai.
vaziuoju kartais ir per HE, bet nepatinka man ten, nes specialiai
uztvertas takelis. beje, netgi takas visumoj nuo Romo uosto pro Pazaisli
iki HE toks labiau offroad'inis, net ten kur asfaltas yra, visas
suluzhes ir saknu iskilnotas, vietom tik smelis, akmenys, grindinio
kazkokie likuciai, duobes su purvo balom ilgai nedziustanciom...
pasirasau ant chanlenge'o pries bilekoki hibrida su vidinem pavarom be
amortiku, tuo paciu marsrutu :) realiai as tai bijociau be MTB tokiu
marsrutu vaziuot bent kiek aktyviau nei vaikisku tempu. tiesiog nesaugu
ir tiek.
tas pats kas su civiku ismaltais mikslo keliukais 100kmh lekt.