Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: Bronco
Data: 2016-05-27 00:42:15
On 2016-05-27 00:31, Icetom wrote:
> vienu atveju eismo dalyviai (tiesiog
> nereikia prarasti budrumo),

Na šito tai man nepasakok, mane du kartus Vilniuje numušė važiuojantį
gatvės važiuojamąja dalimi. Abu kartus buvau labai budrus, bet kai tau
kala iš nugaros, kur akių neturi, tai nesvarbu koks tu būsi, svarbu,
koks tu liksi. Man kažkaip pasisekė, nes pasirodo moku skraidyti, bet
trečiam kartui aš jau nepasiryžęs, todėl padariau "dingau" iš Vilniaus
gatvių važiuojamosios dalies ir plentų. Nors, iki tų įvykių visiškai
nemačiau didelio pavojaus važiuoti gatvėmis ir plentais...

Mano kukliu supratimu, jei tai ne sporto varžybos, važiuojant iš taško A
į tašką B, yra svarbiausia atvažiuoti į tą tašką B, o atvykimo greitis
nors ir yra svarbus, bet jis tikrai antroje vietoje.