Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2016-05-26 21:26:15
Taip, su išorinėmis pavaromis ir QR dirbti žymiai paprasčiau, bet čia
rašiau apie vidines pavaras ir rato nuiminėjimą. Su normaliomis
padangomis pradurti kamerą nėra dažnas atsitikimas.
O klijuojant padangą 5 minučių reikia vien tam, kad klijai su guma
sureaguotų. :P
15 minučių paminėjau kaip kameros klijavimą su nosies pakrapštymais.