Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-06-01 11:37:34
tepalas skystas. jeigu jo tiek privarysi kad visa grandine imerksi, tai
ir bus ji visa tepaluota, lips smelis ir purvas. su parafinu tas tepalas
patenka i grandines vidu, o isorej iskart nupyra viskas sausai.
is vidaus aisku irgi salyginai greit isbyra, todel reik pakartotinai vel
ta pati daryt. su 'sausu' (drylube) spec tepalu purskiant dar greiciau
viskas isbyra ir net nepatenka normaliai i gradines vidu visur, o aplink
viskas apsipurskia. skystais tepalais tepant gaunasi lipnus purvynas
visur. man sitas prieziuros budas geriausias is visu isbandytu, todel ji
ir renkuosi. niekam nepersu.