Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-27 15:26:03
siaip bendru atveju, tai daug zmoniu tiesiog nemoka vaziuot dviraciu :)
todel apie pavaras ir reikia-nereikia yra prisvaigta daug nesamoniu.
paciame pavaru skaiciuje esmes daug nera, ne del skaiciaus jas daro.
sportui aisku reikia ju kazkiek daugiau, kad nepritruktu kurnors tarpe.
bet megejiskam ir dar ramiam pavazinejimui skaicius tikrai nera esminis.
vat diapazonas yra esminis visais atvejais. ir 500%, kuriuos turi
dauguma isoriniu, yra tikrai ne per daug. ju realiai reikia, jeigu
vazinet dviraciu ivariai ir ne vien tiesiu lygiu keliu.
o vidiniu turimi 300-400% yra mazai.
pvz: ant savo MTB isnaudoju pilnai visa diapazona ir dar kartais
truksta. butent diapazono, o ne pavaru skaiciaus.
ant savo hibrido su isorinem labai smarkiai jauciu trukuma diapazono
zemesneniu pavaru, ypac vezdamas kedutej vaika i ilga kalna. del to kad
perdavimai visai kiti negu MTB ir ratai didesni. su MTB toj pacioj
vietoj tom paciom salygom galiu vaziuot viena ranka ledus valgydamas,
atgal ziuredamas ir nei kiek nejausdamas per dideles apkrovos sanariams.
anksciau turetas hibridas su vidinem toj vietoj isvis graudulys buvo.
neimanoma vaziuot. tada ir tenka nulipt ir vestis. aisku galima butu
uzdeti kitas zvaigzdes ir pakeisti perdavimus, bet diapazonas isliks tas
pats, ir tada bus trukumas diapazono lygiam kely, kur truks greicio.