Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-26 21:04:07
kas yra 'MTB padangos' ? kiek tu ju skirtingu esi mates?
as irgi daznai kaip pro stovincius praminu tiek su MTB tiek su hibridais
vaziuojancius. ir ka? ogi nieko. ir pats kartais letai vaziuoju, ne del
to, kad greit negaliu.
o jeigu i tema, tai pasiliktum su savo hibridu belekurioj megejiskoj
rungty, tiek 'kas greiciau pervaziuos miesta', tiek kazkokioj lengvoj XC
trasoj, kur prakeiksi ta savo hibrida visa nuo pradzios iki galo.
vienintelis kelias kur juo pakenciamai galima vaziuot - tiesi lygi gatve
arba takas, kuriu pas mus tokio lygio mazai labai ir visi jie is niekur
prasideda ir niekur baigiasi - kazkaip iki ju nuvaziuot reikia.
o pakenciamai del to, kad tokiam kelyje plentinis kur kas daugiau
prasmes turi.
o riedet tai ir su triratuku galima, ir cia jau skonio reikalas kas kam
patinka ir del ko.