Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-05-27 08:30:30
On 2016-05-26 22:40, jtdm wrote:
> dviratis - plati savoka.
> as pvz jais vadinu visu pirma normaliu gamintoju, brand'inius daiktus.
> o ne kazkoki fufeli neaiskios kilmes.
> tai tie dviraciai, kuriems pagal paskirti naudojant reikia purvasargiu,
> tokie ir gaminami, normaliai ir graziai sukomplektuojami. o nusipirke
> MTB, plenta ar vadinama hibrida plastmases ant jo kabina tik Aldonai

Jei ka, scott'as (dar pabandyk irodyti, kad tai ne brandinis gamintojas)
savo hibridui gamina/gamino rinkini, i kuri ieina normalus purvasargiai,
galine bagazine ir kojele pastatymui...  Kojele nafig nereikalinga, o va
gerai uzdengiantys purvasargiai bent man butini. Nes neturiu jokio noro,
po lietaus nuvaziaves is nidos i preila ar juodkrante, tureti juoda
ruoza ant nugaros ir visa slapia ir purvina pilva ir tarpukoji...
Lygiai taip pat pasivazinejes rata misko takais po lietaus, noriu
pakankamai svarus atsisesti bare ir uzkasti, o po to pratesti kelione.
Ir baiges kelione, dedu dvirati ant auto stogo, sedu i auto (po dusu
palysiu namie, o va rubai man turi likti pakankamai svarus sesti i auto,
persirengineti neturiu jokio noro).
  Pamaise purvasargiai per nemazai metu viena karta, kai ilindau i per
daug uzzelusi misko keliuka ir pakelta saka ilindo tarp purvasargio ir
padangos. tiek ir tos problemos- teko sustoti ir istraukti saka...

Audrius K.