Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-26 23:31:37
nu tai as irgi :) 'pas mane' tokios tendencijos ir yra - issitrauki
dvirati pavasari is rusio, priputi padangas ir vaziuoji pasivazinet, o
ne eini remontuot. kas buvo tendencija desnu laikais.
kiek pirkau naudotu - viena karta kapitaliai perrinkus ir pakeitus
nudevetas dalis, veliau tas dviratis vaziuoja iki atsibodimo, keiciant
tik eksploatacines dalis.
pvz: verkia cia daug kas del hidrauliniu stabdziu, tipo brangu ir
sudetinga priziuret, todel geriau vbrake. paskutiniai tarnauja vien tik
man jau kokius 5 metus. nuvaziuotas ne vienas tukstantis km jau. nei
karto nebuvo nei sugede, nereikejo nieko keist, net kaladeliu, diskai
vos vos matosi kad patrinti. zinau kad teoriskai reiktu skysti pakeist.
bet tai kad veikia puikiai, tai dabar jau net idomu kiek dar veiks be
kaprizu :) vbrake jau butu sueje N kaladeliu, sudroztas ratlankis, N
kartu reguliuoti ir t.t. o cia tiesiog jie yra ir daro savo darba N metu
ir kilometru. anksciau kitokius diskinius turejau, tai po keliu metu
vienintelis minusas, kad cypt kalades pradejo, dar geros buvo, bet
kazkas nutiko jom. tai pakeiciau, nes uzkniso cypimas.