Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: svyt
Data: 2016-06-01 14:13:47
As va irgi, pagalvojau, buvau dviraciu megejas, kol masinos
 nenusipirkau, bet pasiskaites, eisiu i kalvariju turgu ieskot
 dedulio, dviracio be begiu, tokio kur stabdo atgal pamynus.
 Uzvaziuodavau visur kur reikia ir be begiu, su begiai tik trasoj
 greiti imt gerai, ikalnej vistiek ju neperjungsi, geriau ir
 nebandyt, minimum grandine nukris, istrigs tarp ziedu.

Draugas gryzo is amerikes, kraustesi, padejau jam daiktus
 persivezt. Paziurejau o dviratis, 10 metu nevaziavau, sedau kieme
 ratus sukiot, uzpule ant manes pazaliaves, nulipk, as uz ji 6
 stukes baksu mokejau amerikoj, davau xxx draugui, po jo
 pasivazinejimo 1000 baksu sukisau priekinio rato remontui, nes ne
 taip kazkas buvo. Tas pats draugas kuris savo lengvikes man
 skolina be mirktelejimo,- "tik kuro ten dapilk,kad man ryt i
 darba is darbo pakatu, nes nebus kada uzsipilt"

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/