Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: bzik
Data: 2016-05-27 14:30:04
"vidutinis greitis viską apžiūrinėjant gaunasi koks 20km/h". Tai kokiu
važiuojant nežiūrinėdami?

Va, bičas su normaliu dviračiu ir gera sveikata, be šeimos nė tiek
netraukia:
kilometers 112.00
hours 6:57:50
km/hr 16.08

"Evsas"  wrote in message news:ni97hu$3ps$1@trimpas.omnitel.net...

Manau kad mes skirtingai važiuojam. Kiek suprantu, pas jus gan didesnis
važiavimo tempas, kas susiveda į didesnes apkrovas, gaunamus smūgius ir
netyčinius užvažiavimus, nuvažiavimus ant ko nors. Be to jei dviratis su hi
technika, tai viskas paploninta, palengvinta, tai turbūt neprideda
atsparumo. Mes kai važiuojam su šeima ar keliomis, tai vidutinis greitis
viską apžiūrinėjant gaunasi koks 20km/h, tai turi daugiau galimybių išvegti
visokių nemalonumų. Važiavimas užtrunka po keliasdešimt kilometrų į dieną.
Atvažiuoji su auto į kokį nors regioną, o paskui aplink važinėjam dviračiais
kelias dienas. Ir dviračiai nėra nieko išskirtiniai, mano Bocas plentinis už
700lt, žmona seniau dėvėtą kažkokį vokišką turėjo, dabar paprastas unibike
plentinis, vaikų ir paprasti  tik mažesniais ratais. Be to žmona jau 3
sezoną, nuo pirmo atšilimo pavasarį iki gero atšalimo rudenį, kas vakarą
mina apie 15 km, ant tempo, dviračių takais. Tai jau turėtų susidaryt šiokia
tokia rida, o apart pirminio sureguliavimo ir oro dapūtimo nieko neteko
daryt.
bet šiaip čia turėtų būt ne apie mus, bet gal žmogui padės susiorientuoti ko
norėtų. Bet kokiu atveju viskas susiveda į biudžetą, o jei jis neribojamas
ar mažai ribojamas kodėl nepaimt geriau :)