Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-02-01 20:36:06
On Fri, 30 Jan 2015 11:48:31 +0200, benamis wrote:

> na tai galima daug maz primesti... savaite ten mazai, reiktu dvieju.
>
> masina gali paimti uz kokius ~400. nebus visiskai eko klases, bet ir ne
> stebuklas.
> hoteliai, jeigu nesi labai isrankus, tai gali nakvoti motel6, super8,
> knights inn ir panasiuose. Ju ten daugybe. $50-60 uz nakti galima
> orientuotis. 700-800.

Man tiek kažkaip beveik nei karto nesigavo. Su taxais gavosi eilės
$80-100 jei "pigiai" ir kartais juntamai daugiau jei "fainas". Super8
irgi nakvojom. Aš skaičiuočiau taip eilės $100.

> kuras, na kokie 200-250.
> maistas... jeigu ne fast foodas tai bus nepigu. Parduotuvese tai kainos
> geros.

Žiūrint ko. Bent jau man jų supermarketai (net ir wallmart) pasirodė
brangesni nei toje pačioje D. Įpač visokie ten vaisiai tipo obuolių,
vynuogių etc.

--
kthxbai.