Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-21 12:48:45
Taip, skrydis is Ontario, del to prioriteta dedu grazinimui i ten.

Gal pameni, kiek kainavo draudimas? Anglu draudimo kompanija USA
draudima CA 1mln ir CDW berods (kasko) kaina metams nuomotai masinai
kainuoja tik apie 180 USD. Vykstant i Zelandija, as pasiemiau is ju
draudima fransizei, kuri buna standartiskai apie 6-8k Lt ir ten neemiau
jokiu papildomu draudimu. Gaunasi uz salyginai maza kaina nuline fransize.

Subalamutinai mane su Trifty :\ Reikes pereit per nauja visas nuomas.

http://www.facebook.com/liutuko.keliones