Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-21 12:28:29
As specialiai emiau SUV, kad nebutu galvosukio sukt i sona ar ne. Tik
itariu jis ne 4x4 o tik 2 varomi. Bet itariu to pakanka, svarbu pakaba
auksta butu.

O i Antelopes neleidzia su savo SUV vaziuoti? Ant goole nuotrauku ten
maciau tu dzipu privazeve iki kanjono. Nebent uz papildoma mokesti
leidziama ir su savo transportu?
Tiesa, kaip pas tuos indenus su leidimais, jie ten budkes kokias
pasistate prie kelio ar reikia ieskotis kazkur leidimus patiems?

http://www.facebook.com/liutuko.keliones