Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-19 12:41:05
Musu marsrutas i kita puse. Bet gal nebloga mintis is Cameron aplankyti
Monument. Man visas kortas gadina Havasu krioklys. Ten ilgas ejimas ir
reikia kiek galima naksciau nuvaziuoti. Net nuo GC Vilage apie 3.5val
vaziavimo, jau nekalbant nuo Cameron.

--------
http://www.facebook.com/liutuko.keliones