Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: benamis
Data: 2015-01-19 12:14:07
Daugiau maziau sudeliota. Siaip tie marsrutai visu labai panasus, stebuklu
neprigalvosi. Kai kurias vietas esu seniau aplankes o ir keliausim be vaiku,
tad galim sau leisti agresyvesni marsruta.

beje, ar as cia nematau ar sekvojos neitrauktos I tamstos marsruta?

"liutuko.keliones"  wrote in message

O tu jau susideliojai marsruta? Ar jis truputi kitoks?

--------
http://www.facebook.com/liutuko.keliones