Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-20 12:44:08
Jo, matau dar reikia koreguotis ir kazka teks mesti lauk, tiksliau
pasizymeti ka praleist jei netelpama i grafika :(

Kol kas mano pirminis planas buvo toks. Dar nekoreguotas pagal esamus
patarimus. :)
Yosemite matau reikia daugiau laiko. Taciau del metu laiko ir oro
klausimas ar jo ten prireiks, tuo labiau, kad dienos tripai mums gali
buti neiveikiami. Ir Page apylinkes reikia susitvarkyti gal kiek kitaip.

---------------
9d. (Pr.)
I Los Angeles atskrendame 19:05. Nakvojam oro uoste ar greta.

10d. (An.)
Ryte pervaziuojam i Ontario orouosta, pasiimame masina. Apsiperkame
prekybos centre maisto.
Diena ir vakaras Los Angeles.
Nakvyne kuo arciau Universal.

11d. (Tr.)
Ryte Universal studio iki pietu.
Po pietu vaziuojame iki Joshua Tree parko (240km/2.5-3val). Nuleidziam
saule. Sutemus apie pora valandu iki kokiu 20-21val vaziuojam link
Phoenix ir nakvojam pakeliui.

12d (Kt.)
Pasiekiam Tucson, Saguaro parka (likusios apie 4val). Nuo Joshua apie
600km (6val).
Antra dienos puse pasivaiksciojam prie kaktusu, pora tracku po 2val.
Nuleidziam saule.
Sutemus judam i virsu. Nakvojam apie Phoenix (200km/2val).

13d (Pn.)
Vaziuojam iki Sedona (apie 200km/2val).
Po pietu (per pietu miega) judam iki Suakmenejusio misko Petrified
Forest (apie 200km/2val pagal aplinkybes ir laika). Nuleidziam saule.
Vakare sutemus judam link Monument Valley kokia 1.5val. (viso 300km/3.5val).
Nakvojam pakeliui.

14d (St.)
Ryte likusi kelia (apie 2val) pasiekiam Monument Valley.
??????????????

15d (Sk.)
Po pietu vaziuojam iki Canyoland apzvalgos aiksteliu (300km/3.5val),
nuleidziam saule. Nakvojam Moab.

16d (Pr.)
Nuo ryto apvaziuojam Canyolad rata (apie 6val. pagal google) iki
saulelydzio.
Judam link Bryce Canyon (470km/4.7val). Miegam pakeliui uz kokiu 1-2val.

17d (An.)
Likusi kelia pasiekiam Bryce. Diena Bryce.
Vakare judam link Page (230km/3val)

18d (Tr.)
Page - Antelope Canyon (10km), ir netoli Page Horseshoe Bend (10km),
galima nuleisti saule.
Nakvojam Page.

19d (Kt.)
Vaziuojam i The Wave (apie 70km/1val). Po pietu ar vakaras Powell ezeras.
Nakvojam Page.

20d (Pn.)
Page-Zion-Page (2x 180km/2val).
Nakvyne Page arba pakeliui i GC.

21d (St.)
Ryte vaziuojam i Grand Canyon (200km/2.5val).
Diena Grand Canyon.
Nakvojam Tusayan.

22d. (Sk.)
Ryte vaziuojam i Havasu Falls (100km/3.5val tiesiai, 300km/4.5val
aplinkui normaliu keliu).
Einam i Havasu. Nakvyne prie Havasu.

23d. (Pr.)
Diena prie Havasu kriokliu.

24d (An.)
Griztam is Havasu sraigtasparniu ir vaziuojam i Vegas is Hualapai
Hilltop (360km/5val).
Vakaras ir nakvyne Vegas.

25d (Tr.)
Ryte iki pietu Outletai, papietaujam ir apie 13val vaziuojam i Death
Valley (240km/2.5val).
Nuleidziam saule.
Nakvojam pakeliui link Yosemite.

26d. (Kt.)
Yosemite. Nuo Death Valley 350km (3.5val).
Vaziuojam link San Francisco (500km/5.5val)
Nakvojam pakeliui.

27d. (Pn.)
Popiete/vakaras San Francisco.
Nakvojam isvaziavus link Los Angeles 1-u keliu.

28d. (St.)
1 keliu pakrante.
Nakvyne pakeliui (Monterei, Santa Barbara…)

29d. (Sk.)
Likes kelias iki Los Angeles.
Nakvyne prie Ontario oro uosto.

30d. (Pr.)