Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-21 20:01:12
On Wed, 21 Jan 2015 12:42:02 +0200, liutuko.keliones wrote:

> Page ziurejau, be 100usd nieko doro nera dabar musu datom. Reikia kazka
> kitaip deliotis. Itariu ten yra ir kitu moteliu, kurie booking'e
> nesiskelbia.

O koks jiems tikslas nesiskelbt? Mes nakvojom Best Western, kazkas po 150
$ už naktį bukinant iš anksto be cancelinimo galimybės tiesiai per best
western puslapį. Kitaip būtų buvę palei 200$/naktis. Daugiau buvo
visokios arklidės po 100$ ir tų pačių tik pora.

100$ jei su taxais tai USA netgi visai okei kaina moteliui be tarakonų,
net ir ne Page.

> Akvariumas visai liux, pasizymesiu. Tik SF ir Monterey jie labai panasus
> ar nera ka lyginti? SF galima isprincipo nuvaryt pvz i akvariuma ir prie
> tilto.

Ir dėl daryt kelių šimtų km lanką? Aš manyčiau, kad jei jau važiuoji į
SF, tai reiktų ten praleist bent porą dienų. Kitaip net pliuso
neužsidėsi. Pats tiltas bent jau man kažkokio įspūdžio nepadarė. Jo -
tiltas, jo - nieko, bet kad wow tai nelabai. Beje, didelė tikimybė, kad
vietoj tilto pamatysi tik rūko sieną, SF tuo garsėja.

Del monterey akvariumo, tai jis ten skaitosi visoks -iausias, nežinau ar
tik USA ar net pasaulyje. Bet po 40$ nuo nosies. SF berods po 30.

SF nėjom nes manėm nueisim Monterrey. Monterrey įvertinus darbo laiką ir
pamačius kainas visai runkeliškai nutarėm, kad neverta parintis ir už
tuos 80$ geriau tą žuvį kartu su taure vyno pasidėt ant stalo.

Jei turėčiau vaikų tai žinoma aukočiau pusdienį ir nuvesčiau.

Turi omeny bay bridge iliuminaciją?

--
kthxbai.