Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-22 07:20:01
Pasiskaiciau, tipo saugo gamta (ir tuo paciu uzdarbiauja) :(
Tripas trunka 1:20, us kuriu valanda vaziavimo ir 15min pasivaiksciojimo
:( beveik visai praejo noras ten vaziuot :\
Na dar turi brangesni tripa ale fotografam - iki 2val. O gal tada ir su
savo dzipu leis vaziuoti susimokejus. Bet kokiu atveju reikia saules ten
vaziuot.

http://www.facebook.com/liutuko.keliones