Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-29 11:50:30
Nu taip, tik kazkodel neprideda to mokescio is kart prie kambario
kainos, nes rusiuojant sarasa niekas neivertina to mokescio. O be to
booking'ui mokami procentai nuo kambario kainos o ne nuo kurorto
mokescio. Parasysiu, kad mano kambario kaina 10$, i kuri neitrauktas 50$
miesto mokestis, busiu pirmoje vietoje ir sumokesiu nedaug bookingui. Va
tau nieko bendro ;)

http://www.facebook.com/liutuko.keliones