Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-21 12:42:06
Page ziurejau, be 100usd nieko doro nera dabar musu datom. Reikia kazka
kitaip deliotis. Itariu ten yra ir kitu moteliu, kurie booking'e
nesiskelbia.
Akvariumas visai liux, pasizymesiu. Tik SF ir Monterey jie labai panasus
ar nera ka lyginti? SF galima isprincipo nuvaryt pvz i akvariuma ir prie
tilto.
Yosemite is marsruto naikinam del sezoniskumo, tai marsruto pabaiga
keiciasi. Nuo mirties slenio priklausomai nuo oro bandysim pasiekti
sekvojas ir po to durti i pakarnte ir leistis zemyn. Ar siekti SF del
naktinio tilto/pakrantes ir akvariumo kol kas dar nezinau.

Tiesa, ar teko kam matyti svytincias bangas?

http://www.facebook.com/liutuko.keliones