Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: benamis
Data: 2015-01-21 11:06:50
hmm.. Na supratau. deja jau masina paimta paprasta full size. Nebent duos
nemokama upgreida i suv'a:)

Antilope zinom. Buvau rades internete jog reikia eiti i ekskursijas 10:00 -
13:00 laiku del visu tu saules spinduliu:)

Jau matau, kad indenu apetitas neblogas:) Kur indenu rezervatai, reikia
atsegti konkreciai:) Ot zalciai, visvien viska prageria ir pralosia vegase:D

"DDD"  wrote in message news:m9nmvb$pa$1@trimpas.omnitel.net...

Apie Monument Valey,

Tai yra idenu rezervatas, uz kuri moki atskirai po 5$ uz zmogu. Bendras
kanjonu lankymas jau negalioja 80$ metams.

Apie paty vaziavima. Buvau lapkricio paciam gale. Tuo metu kaskokiu
luciu nebuvo,rukas didelis. Pats kelias nestebuklas, daug ikalniu -
molis. Turint kaskoki SUV tarkim Rav4 galima pravaziuot, su lengva
nerizikuociau, tesiog gali siekt dugna daug kur.

Kitas momentas, kad su savo gali vaziuot tik i ribotas vietas. Kitur
negalima, rezervatas indenu valdzia.

Jie specialiai netvarko keliu, kuriuos paplauna ir panasiai, nes patys
siulo pavezint po visas uzdraustas zonas su savo 4x4 su kuriuo visur
pravaziuoja. Tas malonumas tuo metu kainavo 2x60$ uz 2 valandas.
Vaziavom tik dviese. Vezioja ir grupeles ir tt.

Tiesa salia netoliese yra antilopes kanjonas, vienintelis variantas
pamatyt tik su indenu ekskursija. Ju rezervatos ju ir taisykles. verta
tik kai sauli virs galvos ir aiskiai sveicia.