Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: panda
Data: 2015-01-26 22:34:26
Mobilus internetas, sakyciau, nera butinybe - visur pilna McDonaldu ir
Starbucksu - didzioji dalis ju turi padoru nemokama WiFi.
Mes paskutines dvi keliones keliavom is anksto uzsibookine tik pirma nakvyne
atvykus. Yra ir pliusu ir minusu. Pliusai - prie nieko nepriristas - kur
kada nori, tada ir vaziuoji. Patiko viesbutis ir kaina - pasivazineji diena
aplink ir lieki. Su visokiais hoteltonight ir pan appsais buna labai geru
last minute kainu, ypac didesnese vietovese. Is minusu - pastoviai reikia
ieskotis sekancios vietos, ypac tai aktualu savaitgali kada kambariai nyksta
(siaip ar taip budami ten vazinejam po lankytinas vietas), tas yra buve, kai
nieko gero neradus (like tik smoking kambariai ar kaina po 300$/nakti uz
moteli) teko vaziuoti 200-300km. Aisku, po pirmos tokios nakties pasimokem
ir bent jau savaitgalius bookindavom kelios dienos pries.
Tikiuosi, vaikas labiau vertins gamtos objektus, nes mano 3 metu amziaus
pilieciui idomus buvo tik viesbuciu baseinai bei pasivazinejimai balansiniu
dviraciu palei GC ir Yosemite.. :) Sudetingiausia budavo vazineti kalnu
keliukais (Sequoia NP, Yosemite NP) - vaziuoti reikia letai, vaikui nuobodu,
o iPadas ir pan daiktai nepadeda, nes nuo vingiavimo darosi bloga.
Nepamenu ar marsrute buvo Las Vegas, bet visai neblogas variantas yra
atsibelsti i ji savaites pradzioje - pora dienu galima ramiai pagyventi uz
gana juokingas kainas (60$ uz Caesars Palace ar pigiau uz koki South Point
toliau nuo stripo), paguleti prie baseino ir pasikrauti baterijas tolesniai
keliones daliai. Shopinimuisi jis nera idealus pasirinkimas, bet
pasitrankius po viesbucius ir premium outleta stripo gale kazka pigesnio
galima rasti. http://www.premiumoutlets.com/ yra brandas, valdantis dideli
outletu chain'a USA - tas pats yra ir Vegase, bet galima paziureti, gal dar
kur bus pakeliui.

Del Havasu labai daug nepatarsiu - paskutinius kartus lankiausi gal 2005,
turedamas privilegija kaip darbuotojas skristi ten nemokamai su
malunsparniu. Paleisdavo pas kazkokius indenus ir reikedavo gal valanda eiti
iki kriokliu. Turint galimybe aplankyti - verta, bet ar verta tos kainos,
kuria mokedavo ten skrendantys zmones (round trip jau tada atsieidavo apie
500$) - tureciau abejoniu.

"liutukas"  wrote in message news:ma2mgq$n7c$1@trimpas.omnitel.net...

Marsruta kol kas bandau koreguotis pagal musu iprasta dienotvarke ir
ziurim kiek turim laiko. Pagrindinese turistinese vietose galbut ir
dabar uzsibookinsiu su galimybe atsaukti, jeigu pasikeistu planai. Jau
dabar kaikurie viesbuciai uzsakyti. Taciau jei buna vietu pries 2
dienas, dar geriau, vistiek imsiu mobilu interneta, kad jis butu visada
su savim. O keltis 5-6 ryto tik i nauda, labai noreciau, kad tai nebutu
problema :)
De Havasu kriokliu bijome del vaiko. Bandysime susiskambinti ir
pasiteirauti kas ir kaip ten kovo men.

http://www.facebook.com/liutuko.keliones