Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-28 11:25:40
Skaiciau juos. Ten isivaizduoju yra skirtingu tipu, ir pagrinde blogi
atsiliepimai yra kitu pavadinimu kambariuose. As rezervavausi piramid
tipo kambari. Vakar paziurejau, jau vietoj 73$ kaina pasoko iki 92$.
Pridedam 28$ mokesti (abejoju kad cia kurorto ar miesto mokestis, nes
jie skirtingi skirtinguose viesbuciuose) ir gaunam itogo 120$ (mano
atveju 101$). Klausimas kyla gal apsimoka imti normalius 60m2
apartametus su virtuvele prie pat fontano uz 110$, kur fontanas per
langa matosi. Tuo labiau, kad pagal nauja marsruta numatytos 2 dienos
Vegase.
Uz 40-50$ nieko Stripe nerandu padoresnio. Jei kaina mazesne, tai
iskarto kazkas kliuna, tai masinos nera kur pastatyt, tai dar kazkas.
Luxor sudomino mane del kambario dydzio (40m2) ir kad tame viesbutyje
vyskta visokie pasirodymai, lunaparkas, kur vakare butu galima nueiti su
vaiku ir po to nebludijant iskarto gult.

Best Western kol kas kaina laiko 190$ :)

http://www.facebook.com/liutuko.keliones