Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: benamis
Data: 2015-01-19 13:04:51
Labai individualu. Nera kazkokio "teisingo" marsruto. Kas tau begimas, kitam
galbut lengvas pasivaiksciojimas. Kas tinka keliauti dviese, tas netinka
keliavimui su vaikais. Pvz ka veiksi su vaiku tas 6h zvyrkeliu canyonland'e
tai neisivaizduoju:D

As orientuojuosi pagal parko puslapyje pateiktus laikus ir tai ka noriu
pamatyti, kaip pvz cia(ties "suggested activities"):
http://www.discovermoab.com/canyonlandsnationalpark.htm

"liutuko.keliones"  wrote in message

Cia neitrauktas, bet reikia uzsukti. Tik dar nezinau kuriuo metu. Pirmyn
vaziuojant labai nepatogu geografiskai. Atgal vaziuojant noriu saule
nuleisti Mirties Slenyje del fotografiju. Siaip numates is Vegaso ryte
gal nueit i koki autleta ka nusipirkt, ir po to varyt i Mirties sleni.
Kiek ten praleisime laiko sunku pasakyti, yra ka paziuret skirtingose
vietose. Numates pravaziuoti zvyrkeliu per sleni ir kanjonu, vel laikas.
Nebent nakvoti kazkur prie sekvoju ir per diena apziureti ten ir
Yosemite, o vakare pasiekti San Francisco jei tik taip imanoma. 19val
jau tamsu, tai iki kokios 21val galima nuvaziuoti dar kelio gala.

Marsruto linijos visu panasios. Esme yra teisingai numatyti laika, kiek
kur reikia jo skirti ir kad speti dar pasiekti tiksla. As nenoriu begimo
ir tik pliusukus deliotis, kaip pas Starku su Radzevicium.

--------
http://www.facebook.com/liutuko.keliones