Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-20 00:05:49
On Mon, 19 Jan 2015 18:19:08 +0200, liutuko.keliones wrote:

> Dekui uz patarimus. Oretavausi i google laikus ir miego grafika, skyriau
> vaziavima vakare sutemus apie pora valandu, parkuose sustoti pusdieniui.
> Miestuose numatyta tik Vegas (vakaras), LA sekanti diena po skrydzio ir
> dar pusdienis (per ta laika apsipirkti valgyt, kas butiniausia ir
> Universal studija, gal dar vakaras kur pakarntej), SF tik vienas
> vakaras. Daugiau visas laikas gamtoje ir kelioneje.
>
> Dar svarstomas variantas ka ismesti is marsruto, bet kol kas dar
> nesumastem. Page 4 naktys, kas galbut nera butina.
> Reikes dar atydziai perziuret plana vaziavimo valandomis.

Tada visai nesuprantu kaip žadi sutilpt į tris savaites. Dar turėk omeny,
kad planuoji 3 savaites, tai jei pripakuosi kiekvieną dieną, tai greit
pataps katorga. O dar tokie banalūs dalykai kaip kam nors skaudanti galva
ar pan.

Mano maršrutas dienomis:

1. Atskrendam į LAX
2. Aklimatizacija LA kova su jet-lag'u. Vakaro pakrantėje vargu ar
norėsi, vistik 10-11 val skirtumas taip greit neišnyksta.
3. LA - Joshua tree NP - Havasu City
4. Havasu City - Williams - Sedona - Williams (realiai Sedonai reiktų
daugiau)
5. Williams - GC - Page (atvarėm jau naktį). GC rimtesniam nusileidimui
žemyn nebuvo laiko.
6. Page (Antelope Lower canyon ryte ir Horse shoe popiet + dienos likutis
nusipirkt atviručių, susirast bankomatą ir pan š...)
7. Page - Bryce su pusdienio pasivaikščiojimu po Bryce.
8. Bryce, prasukom smagų trailą nuo Tropic pusės
9. Bryce - Zion su pasivaikščiojimu po Zion
10. Zion - buvo planuota pasivaikščiot po treilus
11. Zion - Las Vegas su užsukimu į Valley of Fire
12. Las vegas, diena atsipalaiduot ir pailsėt. Planavom į Hoover užtvanką,
realiai praleidom outlete. Realiai lyginant su europiniais nieko mandro.
13. Las Vegas - Valley of Death - Mammoth mountains (pigūs geri
viešbučiai, pakeliui). Dafiga važiavimo, valley of death teko tiesiog
praskrist užsukant į zabrisky point ir bad water. Daugiau nebuvo laiko.
14. Mammoth mountain - yosemite - jamestown. Yosemite totaliai mažai
laiko, pavaikščiojom slenyje iki mirror lake ir atgal, bet teko ignoruot
visus treilus viršuje. Reiktų dar poros dienų.
15. jamestown - San Francisco su pasivaikščiojimu po miestą link vakaro.
16. San Francisco. Cable caras, pasivaikščiojimas po miestą etc.
17. San francisco - Monterrey.
18. Monterrey - Santa Barbara
19. Santa Barbara - LA
20. LA - skrydis atgal.

Ir čia viskas bėgte nevoliojant durniaus beigi turint praktiškai viską
užsibukinus iš anksto. Su mažu vaiku manau nė tiek neapžiotume.

Man paslaptis kaip tu ten žadi sutalpint 4 dienas Page bei Monument
valley beigi lanką per Arizonos pietus.

--
kthxbai.