Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-22 08:58:01
On Thu, 22 Jan 2015 07:19:56 +0200, liutuko.keliones wrote:

> Pasiskaiciau, tipo saugo gamta (ir tuo paciu uzdarbiauja) :(
> Tripas trunka 1:20, us kuriu valanda vaziavimo ir 15min pasivaiksciojimo
> :( beveik visai praejo noras ten vaziuot :\

Tam turui kur už 20+8$ (man rodos Lower antelope) niekur važiuot
nereikia. Atvarai į parkingą, tada su grupe pėstute gal 100m iki skylės
žemėje, tada laiptukais kokių 20-30 metrų žemyn ir turo gale išeini į
paviršių.

Lyginant su kitom kainom 20$ už tokį tripą visai geras dylas. Kad
neleidžia patiems bastytis irgi visai į naudą, nes kitaip būtų pilna
visokių "čia buvo vasia" ant sienų beigi organikos ant žemės. Nežinau ar
tai taip jau cool.

--
kthxbai.