Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-20 10:10:58
On Tue, 20 Jan 2015 09:00:53 +0200, benamis wrote:

> Mammoth mountain patiko? Esu taip pat pasizymejes Mono lake salia.
> Greiciausiai is mamutu kalno I yosemite vaziavot 120tu keliu. Man gadina
> reikalus, nes jis bus uzdarytas ir mastau ar apskritai verta traukti
> link mamutu kalno ar to ezero...

Priklauso nuo asmeninių interesų ir alternatyvų. Po poros savaičių
raudonų akmenų pasaulio ir +35 death valley gana ryškus kontrastas, kada
tos pačios dienos vakare atvažiuoji į pilką pasaulį ir +15. Bet bent jau
aš iki jų specialiai toli nevažiuočiau.

Mamutai patogūs tuo, kad ne sezono metu galima nebrangiai ir gerai
pernakvot pakeliui į yosemite. Miestelis savo išvaizda primena tipišką
alpių kaimą. Dar ten atseit yra neblogų treilų (nežinau ar visus metus
atviri). Deja visiškai nebuvo laiko, tik pernakvojom ir traukėm toliau.

Mono ežerą irgi tik pravažiavom. Iš pažiūros nieko mandro, įdomu būtų
pasiirstyt kajakais. Bet turbūt vasarą.

--
kthxbai.