Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-20 11:50:45
Skridom i Australija. Aklimatizacija uztruko viena nakti. Sekanti diena
buvo normali, gal tik kiek labiau pavarge nei normaliai.
Pries metus jau su vaiku (1m amziaus) skridom i N.Zelandija.
Prisiaukinti laika uztruko taip pat 1 diena tiek mums, tiek vaikui.
Paprasciausiai po ilgu skrydziu buni nusikales ir issimiegi vos ne 12val.
Zinoma, cia dabar viskas i kita puse, tai negaliu prognozuoti, sia
kryptimi dar neskridau. Taciau mes atskrendam i LA vakare ir iskart i
viesbuti. Nusikale po skrydziu issimiegam iki ryto ir tikiuosi taip pat
sekmingai jau sekancia diena galesim kvepuoti. Del visa ko pasilieku
sekancia diena dar LA - pasiimti masina, apsipirkti butiniausiu daiktu
ir gal dar kazka aplankyti.

--------
http://www.facebook.com/liutuko.keliones