Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: benamis
Data: 2015-01-19 14:31:50
Tai visus lankomus objektus patikrinu googlej "how much time to spend in
.....". Sitaip ir radau ta puslapi. Jau net pykina nuo to googlinimo ir
pasirinkimu gausos. Kaip bus taip bus, juk nesustyguosi 3 savaiciu valandu
tikslumu:)

Kadangi vaiku neturiu, tai negaliu gincytis kaip ten su jais yra. Bet
mastau, jeigu man uzknistu 6h kratytis zvyrkeliu, tai vaikui x kartu
greiciau tai nutiktu:)

"liutuko.keliones"  wrote in message

Kaip tik tam paciam puslapyje mano minetas zvyrkelis :)
Aciu uz linka, dar sito webo neuztikau ;)

Full Day:
Drive the paved scenic drive and hike some of the longer trails in the
park, such as the 5 mile (8 km) round trip Neck Spring Trail.  Those
with high clearance/4WD vehicles can drive down the Shafer Trail to the
White Rim and explore Musselman Arch, or drive all the way down to the
Colorado River via Lathrop Canyon.

O ka veikti su vaiku visur kitur? :D Ta pati ka ir vaziuojant zvyrkeliu.
Vienintelis dalykas ka riboja vaikas - tai valgymo ir miegojimo
grafikas, ir zinoma viskas vyskta leciau. Dar zinoma nakvyne palapineje
gal kiek komplikuota, nors as nematau del to problemos.

--------
http://www.facebook.com/liutuko.keliones