Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-21 01:39:22
On Wed, 21 Jan 2015 01:10:10 +0200, liutukas wrote:

> Masina imti is LAX ir grazinti Ontario buvo brangiau gal ant 200USD. Ar
> cia brangu, sunku pasakyti. Masina rezervavausi liepos menesi is
> Thrifty. Tuo metu buvo kazkokia akcija, tai vitrinine kaina isejo
> $182/sav. Is LAX kaina buvo didesne. Dabar ta pati masina ten pat
> kainuoja $328/sav. Zinoma po to eina plius mokesciai.
> Bet kada galima atsaukti, tai labai nesukau galvos del to. Reiketu gal
> dabar dar karta perziureti kainas per visur. Pvz uzmeciau i uzsibookinta
> linka rentalcars.com, ir ten ta pati masina is Budget atiduodama uz
> [...]

Skrydis atgal iš ontario?

Vertas paminėjimo CA draudimas standarte paprastai neįtrauktas,
primygtinai rekomenduočiau pasiimt. Nes taisyklės mažumėlę skiriasi, gali
netyčiomis ir užsiraut ant jų "kas pirmas atvažiavo" ar pan.

Dollar/Trifty skaitosi pigienos, atsiliepimų pasitaiko labai įvairių.
Gali pasitaikyt gerai padrožta ir privemta.

Stabiliai geri pas Alamo/National. Aš už 3 savaites mokėjau kažkas apie
800$ su CA draudimu (atrodo 1 mln $), ėmiau "standard", gavau Full size
nes SUV'o nenorėjau. Tada eini į full size eilę ir pats renkiesi, kuri
patinka į tą sėdi ir važiuoji. Gražinimas irgi truko 1-ą mintę, nuskanavo
barcodą, atspausdino čekį ir mandagiai pasiuntė nx.

--
kthxbai.