Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-23 16:02:39
Cia padiskutavus, po to pasiskaicius dar internete atsiliepimus apie
thrifty, seimos taryba nusprende atsaukti rezervacija ir uzsakyta masina
per rentalcars kiek brangiau, bet is National ir is LAX su atidavimu ONT
:) Pasiemiau dzipa, kad nebutu baisus zvyrkeliai, o ir siaip kibirai
nepatinka :)
economycarrentals.com ir rentalcars man atrodo tie patys. Ju nuomos
principas kitas ir draudimas savas, del to yra siokiu tokiu niuansu.
Reikes pasiaiskinti koki jie duoda draudima ir ar galima ju draudimo
atsisakyti ir nusipirkti savo.

I krantine isvaziuot gal ir nieko. Tik kovo menuo gali su oru buti ne
kas ir visai nesinores tie to vandens buti ;) Idomu kurioje cia vietoje.

Dar permeciau akim Starkaus kelione, tai tame kelyje jie buvo sustoje
prie ruoniu pakranteje. Buvau rades kur tie ruoniai bazuojasi, bet ta
vieta gerokai auksciau uz SFO, o cia ant 1-mo kelio. Gal kas pasufleruos
kurioje vietoje?

http://www.facebook.com/liutuko.keliones