Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-27 16:08:02
Internetas iprocio reikalas, kai pats is IT sektoriaus, norisi tureti
rysi bet kur ir bet kada, kad nereiketu gaisti laiko ieskant ar
vaziuojant i macdonaldus bei tureti telefone viska online. Jei tai
kosminiai pinigai, zinoma nera reikalo, bet atsidaryti google maps'a jei
reikes paziureti koki keliuka, manau gerai tureti. Ir tada nebuta
ieskoti moteliu su nemokamu internetu. :) Nemanau kad pora GB ten
kainuos kosminius pinigus. Uz roiminga moketi po 0.2EUR/MB daugoka.

Vegas yra, pagal sena plana numatytas tik vienas vakaras. Naujam planui
dar neprivaziavau iki jo, pailseti po kanjonu visai butu gerai. :)

Havasu ziurejau kainas, planuojam sraigtasparniu tik grizima vien del
laiko sutaupymo. Kainos yra internete, nesiekia 500usd. Taciau reikia
ristis prie grafiko, jie skrenda tik 2,4,6-dieniais.

Vegase uzsibookinau viena viesbuti 1 nakciai salia stripo. Vel, su vaiku
is toli kulniuoti bus gaistama daug laiko pirmyn/atgal. Dabar eina
visokios akcijos booking.com po 30-70% nuolaidom (jei dar nepasibaige).
Svarstau varianta 2 naktims, bet kazka tada sugalvot reikia ka veikti
dienos metu.

Su vaiku neprognozuojama. Turejom masinine kelione geguze i geliu parada
Olandijoj ir pries metus i Slovenija krepsinio cempionata, dideliu
problemu kazkaip nebuvo. Bet 2 men intervalas tokiam amziuje labai daug
reiskia, o jau nekalbant apie puse metu :)

http://www.facebook.com/liutuko.keliones