Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-19 00:01:29
On Sun, 18 Jan 2015 23:32:21 +0200, liutukas wrote:

> Kanjonas numatytas visa diena, kiek spesim atvaziuoti nuo Page ir teks
> nakvoti nakti. Kadangi tai kovo menuo, saule leidziasi apie puse 7,
> pakankamai trumpa diena. Kiek skaitnejau, prie kanjono rekomenduoja
> nakvoti Tusayan, toliau nuo pacio Village, tipo pigiau. O ar yra
> kazkokiu moteliu ant kelio, ar tik miesteliuose ieskotis nakvyne?
>
> Sekancia diena suplanuota i Havasu. Kiek googlas skaiciuoja, vaziavimo
> iki parkingo apie 3val, o i pati Havasu ejimo 16km pesciomis. Su mumis 2
> metu vaikas, tad visokie 4val ryto keltis ir vaziuoti atkrenta. Lygiai
> [...]

Mes spalį važiavom tuo pačiu maršrutu, tik į priešingą pusę.
Havasu supratau kaip Lake Havasu City. Mum buvo pakeliui pernakvot
važiuojant nuo LA, kaip tik dienos kelias per Mohavės dykumą aplankant
Jošua tree parką.

Pats Havasu ežeras nieko mandro, tokios kauno marios tarp pilkų uolų ir
tiek. Toliau į pietus palei 95-ą kelią pilna visokių kempingų, manau ten
irgi galima pernakvot jei nevilioja Havasu City koloritas ir norisi
pernakvot gamtoje. Mum kaip tarpinė stotelė visai tiko.

Toliau mes darėm taip:
Lake Havasu City -> Williams. Nuvažiuojama yzi, 40-a autostrada leidžiama
net berods 70 artai 75mph :) Dar tą dieną nuvažiavom piečiau Flagstaff
iki Oak Creek (89A kelias) ir Sedonos. Sedona šeip patapo tokiu posh
kurortiniu miestuku, bet aplink yra neblogų ir nesunkų trailų gražioje
aplinkoje.

Tada sekančią dieną iš Williams į GC, ten pasivaikščiojom ir vakare jau
sutemus buvom Page (kažko gana brangūs viešbučiai).

Būsit Page, būtinai aplankykit Antelope kanjonus ir kolorado upės vingį.

Realiai Tusayan patogu, bet manau bus brangu. Bent jau aš nieko padoraus
neradau. Pirmi viešbučiai už priimtiną kainą buvo lygiai per vidurį tarp
GC ir Williams, maždaug ten kur susikerta 64 ir 180 keliai. Realiai ten
nuo Williams iki GC 100km, t.y. valanda kelio, prisitūsęs GC manau
lengvai pailsėsi.

Beje, gal reikia National Park Annual Pass už tarkim pusę kainos
(normaliai $80)? :) Aplankius porą parkų jau būsi pliuse.

--
kthxbai.