Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-30 12:42:52
Kazkada buvo pokalbis prie kompanijos, kurie taip pat keliauja. Ir buvo
ivardinta suma, su kuria galima sakyti sutikome visi. Planuojant
kelione, diena biudzeta reikia planuotis 1000Lt seimai. Bijau suklysti,
bet lyg tokia suma buvo ivardinta. Cia greiciausiai iskaiciuota viskas,
su skrydziais, toks buvo isvestas vidurkis pagal tai kiokio ilgio
kelione ir kiek isleista pinigu. Bet primeciau kad dabar mano kelione 3
savaites, tai biudzetas 20k Lt kazkaip atrodo nekaip. Skrydziai tai
kainavo tik apie 1100lt zmogui.

http://www.facebook.com/liutuko.keliones