Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: eSSas
Data: 2015-01-20 08:22:12
On 1/19/2015 6:19 PM, liutuko.keliones wrote:
> Dekui uz patarimus. Oretavausi i google laikus ir miego grafika, skyriau
> vaziavima vakare sutemus apie pora valandu, parkuose sustoti pusdieniui.
> Miestuose numatyta tik Vegas (vakaras), LA sekanti diena po skrydzio ir
> dar pusdienis (per ta laika apsipirkti valgyt, kas butiniausia ir
> Universal studija, gal dar vakaras kur pakarntej), SF tik vienas
> vakaras. Daugiau visas laikas gamtoje ir kelioneje.
>
> Dar svarstomas variantas ka ismesti is marsruto, bet kol kas dar
> nesumastem. Page 4 naktys, kas galbut nera butina.
> Reikes dar atydziai perziuret plana vaziavimo valandomis.

Mačiau, kad žemiau užsiminta, bet pakartosiu: su jet-lag'u teko turėt
reikalų? Dykumose (sausame ore) jis ypač stiprus. Man Arizonoje užtruko
lygiai 6 naktis įeit į miego ritmą. Kai eini miegot vidurnaktį, o
atsikeli antrą val ryto visas žvalus, ir tai kartojasi diena iš dienos,
tai visai nejuokinga. Aukštikalnėse lygumų gyventojams irgi ne kas.
Rytinėj pakrantėj paprastai užtenka pora naktų įeit į ritmą

S.