Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: benamis
Data: 2015-01-19 12:08:47
beje, dar esu pasizymejes kaip lankytina objekta Horseshoe bend prie Page ir
Dead horse point netoli canyon lands.

"benamis"  wrote in message news:m9ikd5$h03$1@trimpas.omnitel.net...

Pasas galioja metus. Trumpesniu laikotarpiu nera. Pirmajame parke kuri
aplankysi nusiperki ir nuo tada metus galioja. Jis veikia tik national
parkuose. Uz visokius privacius ir valstiju parkus reiks susimoket atskirai.
Dar gali pasiieskoti saraso parku kuriuose galioja, taip pasitikrinsi
kuriuose reiks susimoket papildomai. Bet kaip matau is tavo saraso tikrai
apsimokes imti pass'a.

"liutuko.keliones"  wrote in message

Aciu uz info. Passas jau matau uzrezervuotas. Tiesa, kaip ten su juo,
perki metams i visus parkus ar galima pirkti trumpesniam laikui? Prie
parko aprasymo maciau tipo nusipirkti savaitei. Tai jis galioja visiems
parkams (isskyrus indenu rezervatus)? Gal 3 kartus po savaite gaunasi
pigiau, arba yra koks menesiui?

Havasu as turejau galvoje Havasu kriokli prie kanjono. Ten pagal mytrip
ale pati graziausia vieta. Tik nemazas atstumas eiti iki jo pesciomis.

Musu marsrutas prasideda LA. Per 3 savaites numatyta aplankyt Joshua
Tree, Saguaro, Sedona, Suakmenejas miskas, Monument Valley, Canyonland,
Bryce, Zion, Page (The Wave, Antelope Canyon, Lake Powell), GC, Havasu
Falls, Las Vegas, Death Valley, Yosemite, San Francisco, ir pabaigoj i
LA 1-u keliu pakrante. Eiliskumas pagal marsruta. Canyolande planuoju
pravaziuoti rata apacioje, ant google maciau eina zvyrkelis ir raso apie
6val vaziavimo. Tai cia jau visai dienai.
Galbut verta kazka ismesti ir vietoj to kitur aplankyti?

--
http://www.facebook.com/liutuko.keliones