Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-27 16:30:18
On Tue, 27 Jan 2015 15:07:48 +0100, "liutuko.keliones" <gintaras.gintautas@gmail.com> wrote:
>Internetas iprocio reikalas, kai pats is IT sektoriaus, norisi tureti
>rysi bet kur ir bet kada, kad nereiketu gaisti laiko ieskant ar
>vaziuojant i macdonaldus bei tureti telefone viska online. Jei tai
>kosminiai pinigai, zinoma nera reikalo, bet atsidaryti google maps'a jei
>reikes paziureti koki keliuka, manau gerai tureti. Ir tada nebuta
>ieskoti moteliu su nemokamu internetu. :) Nemanau kad pora GB ten
>kainuos kosminius pinigus. Uz roiminga moketi po 0.2EUR/MB daugoka.

Tik turėk omeny, kad važinėsi per dikynes, tavo telefonas
greičiausiai nepalaikys dalies jankiškų dažnių, tai rezultate to
ryšio kai jo reikia gali realiai ir neturėt (su EDGE daug
nepribrauzysi). Na o miestuose ir viešbučiuose problemos ir taip
nėra.
O šiaip manau kokių 40$ už prepaidą padėsi.

>Vegas yra, pagal sena plana numatytas tik vienas vakaras. Naujam planui
>dar neprivaziavau iki jo, pailseti po kanjonu visai butu gerai. :)

Mes ėmėm dvi dienas ir tiesiai ant stripo, ten juk vistiek pigu. Ir
siūlyčiau kažkur tarp palazzo ir excalibur, ten pagrindinis
gyvenimas. Kitaip teks toli kulniuot, plius šiaurinis gabalas nuo
wynn bent jau man nepasirodė baisiai malonus.

--
kthxbai.