Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: valiukas
Data: 2015-01-23 16:33:23
Cia tas parkas - Oceano Dunes salia Pismo Beach (nakvojom ten, ryte nuo
viesbucio terasos stebejom vandenyne besivartanti bangini)
http://www.parks.ca.gov/?page_id=406#_=_
1 kelyje yra juru drambliu (dideli ruoniai su straubliukais) stebejimo
taskas, bus nuoroda salia kelio, google maps paieskoki: Elephant Seal Vista
Point.