Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-21 22:15:00
Nezinau kaip JAV, bet visur kasko yra su fransize apie 2k eur., kuriuos
pasiima kaip uzstata is korteles rezervacijos metu, arba nusiskaito po
to jei randa sugadinimu. Nera cia jokios rizikos jiems. Ir visose
nuomose norint tureti nuline fransize, moki papildomai kokius 20eur uz
diena. Dar buna pamazinta fransize, iki kokiu 200eur.
Del to ir kilo toks klausimas.

--------
http://www.facebook.com/liutuko.keliones