Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-29 12:25:41
On Thu, 29 Jan 2015 11:06:07 +0100, "benamis" <ask@mail.lt> wrote:
>nu jo, luxoras ir visi kiti, butent tam ir sugalvojo ta mokesti - kad maziau
>booking.com'ui moketu:DDD
>
>tiesiog vegase tokia situacija su tais viesbuciais ir tiek. Reikia pries
>bookinant apsiziureti ar nera pasleptu mokesciu, vat ir viskas...

Aš kiek pastebėjau, tai jankyne situacija su fair advertising tokia
labai primenanti trečią pasaulį. Visur reikia liguistai žiūrėt kad
neišdurtų, net ir iš pažiūros solidžiose vietose.

Pvz santa barbaroje nusprendėm pavakarieniaut. Užėjom į pagal
atsiliepimus vieną geresnių žuvies restoranų prieš tai pažiūrėję į
meniu prie durų. Atsisėdom, atnešė tokį pat meniu, tik vat kainos
visur beveik dvigubos. Gali atsistot ir išeit, gali kelt skandalą,
bet kažkaip nėra noro gadinti sau vakarą. Žuvis buvo visai gera, bet
prieskonis liko. O jankių tai kažkaip nekaso, matyt pripratę.

--
kthxbai.