Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-20 23:34:33
On Tue, 20 Jan 2015 12:44:06 +0200, liutuko.keliones wrote:

> 10d. (An.)
> Ryte pervaziuojam i Ontario orouosta, pasiimame masina. Apsiperkame
> prekybos centre maisto.
> Diena ir vakaras Los Angeles.
> Nakvyne kuo arciau Universal.

Turint omeny tautų kraustymąsį ir tai kad būsi Ontario pačiam LA nieko
daug nebenuveiksi.

Pvz mūsų dienos planas buvo 9 ryte išvaryt iš viešbučio Pasadenoje, tada
Hollywood (žinojom kad nieko gero) iki ~11am, tada Getty vila, tada atgal
į Pasadeną ir jau praktiškai sutemo, o ant skaitliuko jau pora šimtų km.
Kur praėjo visas laikas ir kur susisuko tie km - velnias žino.

Žemiau truputis komentarų, tik nepriimk kaip "kandžiojimosi", tai tikrai
nėra mano tikslas.

> 11d. (Tr.)
> Ryte Universal studio iki pietu.

T.y. sumoje pora valandų? Gal tada geriau visai skippinti?

> Po pietu vaziuojame iki Joshua Tree parko (240km/2.5-3val). Nuleidziam
> saule. Sutemus apie pora valandu iki kokiu 20-21val vaziuojam link
> Phoenix ir nakvojam pakeliui.
>
> 12d (Kt.)
> Pasiekiam Tucson, Saguaro parka (likusios apie 4val). Nuo Joshua apie
> 600km (6val).
> Antra dienos puse pasivaiksciojam prie kaktusu, pora tracku po 2val.
> Nuleidziam saule.
> Sutemus judam i virsu. Nakvojam apie Phoenix (200km/2val).

Šeip tai realybėje bent jau man 200km net laikant leidžiamus km/h vistiek
gaunasi apie 3 valandas. Kada miegosit - nežinia :)

Beje, o kaip su tokiais banaliais dalykais kaip apsiskalbt, sustot kur
nors papietaut ir t.t.?

> 13d (Pn.)
> Vaziuojam iki Sedona (apie 200km/2val).

Ir ką ten veiksit? T.y. kam tada išvis į tą Sedoną? Taip pažiūrėt ten
nelabai yra ką. O jei eisit į kokį nedidelį treilą, tada tą dieną jau
niekur labai toli nebenuvažiuosit. Pasimalsi kol rasi kur prisiparkuot,
keliukai ten siauri vingiuoti, gali tekti vilktis paskui kokį vos
bezdantį namelį ant ratų etc.

Ir t.t. Apskritai atrodo, kad nusitaikei praleist atostogas ant ratų.
Šiaip sakoma, kad netgi USA yra sveika planuot max 200-300km per dieną.

--
kthxbai.