Tema: Re: JAV - Kaliforina, Arizona, Juta, Nevada
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-19 15:48:50
:)))
Panasiai ir as ieskojau, tripadviser skaitineju atsiliepimus. Bet kad
ten tik "vaje kaip grazu" daugiau nelabai kas buna, gal vienas kitas
paraso kazka daugiau. Dar ir panoramio nuotraukas perziuriu kartais kai
reikia rinktis kuria vieta aplankyti.

Tas tiesa, vaikui zenkliai greiciau viskas atsibosta. Tai nera 6h
sedejimas masinoje ir kratymasis kad pasiekti galutini taska. Tai visas
marsrutas su sustojimais visai dienai. Galima palyginti su didziuoju
vandenyno keliu, galima ji pravaziuoti nuo pradzio iki pabaigos, bet
galima dar ir pakeliui N kartu sustoti bei pasigrozeti gamta ;)

--------
http://www.facebook.com/liutuko.keliones