Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: Faktas
Data: 2009-05-29 15:12:04
"stakka" <asd@asd.lt> wrote in message news:gvo90c$mgf$1@trimpas.omnitel.net...
> sintetikos sunkiai. Vaistai (nuo visokių ligų) yra nenatūralu, visokie

na tai irgi gi kreivai žiūrėtum, jei sveikas gertų vaistus :)

> dalykai, kurie ilgina žmogaus gyvenimą / gerina sveikatą chirurgine
> pagalba irgi yra nenatūralu, bet tai priimame kaip teigiamą dalyką, nes
> jis gelbėja mums. Visi šitie žmogaus išmislai yra kaip ir progreso

kokius? priimam tokius, kurie būtini.
pvz protezai. arba pvz plastinė chirurgija atstatyti po traumų
ar koks neteisingas suaugimas.
bet teigiamai nepriimam, kai tai daroma šiaip iš "grožio".

> rodiklis - gyvenimas gerėja, vid. gyvenimo ilgis irgi didėja, ir t.t.
> nors tai kaip ir nėra natūralu :) juk pagal gamtos dėsnius seniau žmonių
> vidutinė trukmė buvo ne ilgiau nei 50 metų, o dabar turim rekordininkų
> ir šimtamečių, o ir 80 metų žmonės nestebina. Aš skaitau, kad ir tie
> maisto papildai yra dalis tų nenatūralių dalykų, kurie yra visai gerai.

nu jau savaime jie negali būti gerai, nes nėra gerai pats procesas -
kai raumenys pumpuojami tiek, kad netūraliai nei išsimaitinti, nei tiek
išaugti jie negali.