Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: stakka
Data: 2009-05-29 12:13:48
p.s. kadangi diskusija begalinė, aš išdėstysiu savo poziciją šia tema ir
manau nebeverta toliau vystyti diskusijos - geriau tą laiką panaudot
naudingiau :)

gerb. Ruta teigiate, kad viskas, kas nenatūralu, yra evil, blogis,
priklausomybė, etc. Su kuom esu linkęs sutikti, bet kad šiais laikais be
sintetikos sunkiai. Vaistai (nuo visokių ligų) yra nenatūralu, visokie
dalykai, kurie ilgina žmogaus gyvenimą / gerina sveikatą chirurgine
pagalba irgi yra nenatūralu, bet tai priimame kaip teigiamą dalyką, nes
jis gelbėja mums. Visi šitie žmogaus išmislai yra kaip ir progreso
rodiklis - gyvenimas gerėja, vid. gyvenimo ilgis irgi didėja, ir t.t.
nors tai kaip ir nėra natūralu :) juk pagal gamtos dėsnius seniau žmonių
vidutinė trukmė buvo ne ilgiau nei 50 metų, o dabar turim rekordininkų
ir šimtamečių, o ir 80 metų žmonės nestebina. Aš skaitau, kad ir tie
maisto papildai yra dalis tų nenatūralių dalykų, kurie yra visai gerai.
Esmė ta, kad su tais papildais, kaip ir su viskuo kitkuo gyvenime,
reikia saikingai. Tas pats natūralus maistas, vartojamas PER DAUG, jau
yra irgi blogai. Ką jau bekalbėti apie alkoholio perdozavimus,
medikamentų, ir t.t. Bet vien tai, kad žmonės GALI nesaikingai vartoti
ką nors (pvz tuos papildus), nereiškia, jog tuos dalykus reikia
uždrausti, ar pan. Tada reiktų praktiškai viską uždrausti - nuo limonado
iki fizinio darbo. Geriau yra žmones skatinti sąmoningai viską daryti,
protingai, nei viską drausti, naikinti, ir palikti tik natūralius
dalykus (kurie kažkiek savaime irgi kenksmingi yra).

Taip kad nereikia smerkti tų, kurie vartoja papildus ir juos iškart
nurašyti į narkomanus ar dopingistus, kol jie tokie iš tikro nepatampa.
Išankstinės etiketės vargu ar kada išeina į gera :)

p.s. aš pats "miltelių" nevartoju, nesu nei koks sunkiaatletis, nei ką,
tiesiog man keista buvo matyti tokį kategorišką išankstinį nusistatymą
šiuo klausimu. matyt pats perdaug tolerantiškas daug kam esu :)