Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: Ruta
Data: 2009-05-28 14:17:37
Fla schrieb:
>  > Aš gi neklausiau "kam iš viso treniruotis", o "kam trenirotis tiek,
> kad..."
>
> Labai teisingai. Tik va mano poziuriu - "per daug" savoka gan slidi, o
> viskas nera tik juoda
> ar balta.

Na taip. Bet mano manymu "per daug" prasideda ne nuo kartų, bet nuo ten,
kur jau tampa būtina kažkas, ko nebegalima/nebeįmanoma gauti su maistu.

> Ir visa tai galima nustatyti vien is to, kad zmogus perka/naudoja
> papildus? :)
> Ar cia jau nebe apie papildus kalbam? Ne visai supratau, kas noreta
> pasakyti.

Šiaip aš jau šioj vietoj gal kiek nukrypau ir kalbėjau apie raumenis,
užgožiančius (su nedidelėmis išimtimis ;) ) visus kitus to žmogaus
interesus :)) Bet, reikia pastebėti, kad koleriacija tarp tokio požiūrio
ir papildų vartojimo yra.

> Tik va man kazkodel atrodo (galbut klystu), kad sioje vietoje yra sioks
> toks
> isankstinis negatyvus nusistatymas. Kodel raumenu auginimas butinai turi
> sietis
> su "visu savo EGO vertes pajautimu", o ne pvz. noru buti grazesniu
> artimam zmogui
> ar tiesiog sau? Juk graziai rengiames, sukuojames, paprastai del tu
> paciu priezasciu?
> Ar cia jau EGO? :)

Žinoma, o kas daugiau :))) Taip, negatyvus nusistatymas yra, bet ne
prieš dalyką kaipo tokį, bet prieš norą tai turėti "bet kokiomis
priemonėmis"; kad tos "bet kokios" priemonės nebūtinai iš karto yra
kažkokios baisiai blogos ar kenksmingos, čia kitas klausimas.

> Arba kodel tai negali buti tiesiog fun hobis, kaip pasto zenklu
> rinkimas, bowlingas,
> auto-tiuningas, kompiuteriniai zaidimai, jorkshyro terjeru shukavimas /
> rengimas
> rubeliais, ir pan.?

Tai jo, gali :) Čia vienas iš punktų, kurio pati nesugalvojau, bet
užskaitau :))

  Todel keista, kai daliai siu uzsiemimu, etikete
> 'enlarge your
> p*nis / EGO' klijuojama kur kas dazniau, nei kitiems ;)

Manau, kad čia kalti ir tie marketingo paveiksliukai ant kibirų su
papildais ;)

> Aisku yra zmoniu kategorija, kuri is bet kokio uzsiemimo bandys
> "pajausti bei kitiems
> parodyti savo verte", bet cia jau manau atskira tema/diagnoze, ir vargu
> ar dauguma ju
> bega kilnoti svoriu :) Yra ir lengvesniu budu "pasirodyti sau/kitiems" :)

Nežinau, manyčiau, kad čia jau nuo kiekvieno galimybių priklauso... Kas
kam lengva...

> Galu gale kodel i papildu pirkima/naudojima neziureti kaip i lengvesnio
> kelio
> ieskojima, taip paliekant daugiau laiko kitiems "tauresniems" [:)]
> uzsiemimams?

Vat būtent - lengvesnio. Ir, tame tarpe, į priklausomybę... Užtai ir
žiūriu neigiamai.

> Arba kaip i laikina pagalbine priemone, skirta priaugti tam tikrai, norimai
> raumenu masei, kad alkunes nebebutu storiausia rankos vieta? :)

Tam reikia ne auginti raumenis, bet mesti riebalus. O riebalų metimui
nebūtina forsuojant papildais "kalačinti" raumenis. IMHO.