Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: Fla
Data: 2009-05-28 15:15:53
Ruta wrote:
> Na taip. Bet mano manymu "per daug" prasideda ne nuo kartų, bet nuo ten,
> kur jau tampa būtina kažkas, ko nebegalima/nebeįmanoma gauti su maistu.

Na va, o kito savoka "per daug" gali prasideti nuo.. hmm... na pvz. nuo to
maisto, kurio jis pats nesugebes uzsiauginti (nenaudojant pirktiniu seklu,
trasu) / susimedzioti (neturint pirktinio peilio, sautuvo, ar netgi virveles
kad lanka pasigaminti, druskos kad mesa uzsudyti, ar degtuku kad ugni uzkurti).
T.y. viskas naturaliomis priemonemis. Gyvenant urve, kur nors misko gludumoje :D
Manau raumenys uzaugtu kur kas mazesni, nei mintant lenkishkomis vishtytemis
is maksimos :D

Bet cia jei ka siaip lyrinis nukrypimas / krastutinumo iliustracija, neteigiu
kad tavo pamineta "per daug" riba yra kazkokia keista ar nestandartine ;)

> Šiaip aš jau šioj vietoj gal kiek nukrypau ir kalbėjau apie raumenis,
> užgožiančius (su nedidelėmis išimtimis ;) ) visus kitus to žmogaus
> interesus :)) Bet, reikia pastebėti, kad koleriacija tarp tokio požiūrio
> ir papildų vartojimo yra.

Na nezinau, gal mazai pazistu. Bet is tu kuriuos pazistu, arba tai yra
profesionalus sportas is kurio ir kazkiek duona valgoma, arba uzsiemimas
kuris labai nesureiksminamas :)

Bet velgi - gal mano atveju pernelyg maza imtis, arba kalta aplinka, kurioje
truksta zmoniu kurie raumenis matytu kaip vieta EGO puoselejimui :D

> Taip, negatyvus nusistatymas yra, bet ne prieš dalyką kaipo
> tokį, bet prieš norą tai turėti "bet kokiomis priemonėmis";

O man tai panasiau i racionalu nora "sutaupyti" (laiko/pastangu:), ir
kompleksiniu priemoniu emimasi savo tikslui pasiekti. Na kaip susirgus
paprastai imamasi kompleksiniu priemoniu (gulet siltai + vartot vaistus
+ vitaminus + ..), o ne tiesiog kazkuria viena ju (pvz. gulet siltai).

Nes "bet kokiomis priemonemis" manau jau butu tos priemones, kurios
vitrinoje nestovi, bet siaip lyg ir nesunkiai preinamos :)

>  Todel keista, kai daliai siu uzsiemimu, etikete 'enlarge your
>
> Manau, kad čia kalti ir tie marketingo paveiksliukai ant kibirų su
> papildais ;)

Velnias, reiks paziuret idemiau i tuos paveiksliukus :) Iki siol maniau,
kad dazniausiai del to kalti stereotipai ;)

> Vat būtent - lengvesnio. Ir, tame tarpe, į priklausomybę... Užtai ir
> žiūriu neigiamai.

Na tokiu atveju as turiu priklausomybe prekybos centrams, kurie man suteikia
galimybe paciam neauginti vistu ar salotu, o "sutaupyta" nuo sio uzsiemimo
laika "isleisti" kitur :) Tikriausiai jau reiketu susirupinti, nes tai nenuves
i sunkesne priklausomybes forma, kur bus perkama/maitinamasi vien neaiskia
uzpilama sriuba is pokeliu, ir greito paruosimo pusfabrikaciais mikrobangei? :)

> Tam reikia ne auginti raumenis, bet mesti riebalus. O riebalų metimui
> nebūtina forsuojant papildais "kalačinti" raumenis. IMHO.

Kai alkunes storiausia ranku vieta, paprastai jau nebuna riebalu kuriuos
reiketu mesti :D

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)