Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: Ruta
Data: 2009-05-28 12:35:24
Matai, aš laikausi pozicijos, kad kas per daug - tai nesveika. Ir kai
vyriškis visą savo EGO vertės pajautimą sukoncentruoja į raumenis,
tiksliau - jų išvaizdą, tai matosi - deja, ne tik iš raumenų ;) Ar tai
gerai, ar blogai, tai, matyt, jau skonio reikalas...

Lygiai taip pat juokingas išskirtinis susikoncentravimas į naujausias
mados kryptis, kiekvieną dieną bent po dvi valandas daromas makiažas ar
valandinis giliai intlektualių temų dėstymas nepastebint, kad pašnekovui
tai (ne tiek) įdomu ar tiesiog nebesuprantama.

Tuo tarpu su saiku visi šie dalykai yra tiesiog įvairios gyvenimo pusės.
Aš gi neklausiau "kam iš viso treniruotis", o "kam trenirotis tiek, kad..."