Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: Zah
Data: 2009-05-28 18:43:38
Jei reikia labai ispudingo rezultato, tai patikei 1.5Kg vistos i diena
suvalgit ir apie puse kilu ryziu yra net skausminga, todel jama mkokteilius
kur vienoje stiklineje guli ~30g baltymo kas (~150-200g) vistos ir 50g
angliavandeniu... Reziume tokia, jei nori afigeno rezultato prie savo dietos
nauduoji vissokius Kibirus ir Dezutes, bet baiges vartot po 2 menesiu busi
beveik toks kai pradejai.