Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: ig
Data: 2009-05-28 12:50:40
> tai pabandyk paskaiciuot. Kaip jau tikriausiai radai, augant raumeniui,
> reikia bent 2g baltymo vienam kilogramui zmogaus mases. Kiek man reiktu
> suvalgyt baltymu 95*2 ir kiek apskritai reiktu ESTI, kad dienos begyje
> tiek surinkciau is paprastu maisto produktu ir prie to nepavirsciau teslos
> kruva...

Aaaa tik daabr supratau matematika. 2g parasyta jau gincityna,
rekomenduojama 1,5 tai tau gaunas ~143g per para, tai reiktu suvalgyt apie
600g vistienos. Ner jau taip baisu. Ir cia kaip suprantu tik kol augini tuos
raumenis, kai uzauga tai reikia tiek kiek reikia kad gyventi(maziau zymiai),
o ne auginti pastoviai iki begalybes.