Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: Ruta
Data: 2009-05-29 09:25:25
Fwd schrieb:
> Siūlyčiau tamstai truputį praplėsti akiratį šioje srityje, nes kai kurie nekalti dalykai jums atrodo "nekalti" :) Jeigu vartojami sintetiniai vitaminai (aka tabletės) atrodo normaliai, o sintetiniai baltymai - ne, tai manau yra dėl žinių trūkumo.

Kur aš rašiau, kad man sintetniai vitaminai man atrodo "normaliai"? Man
jie neatrodo "normaliai" ir tikrai nėra "nekalta" priemonė nuo visų
sveikatos bėdų (nors, deja, net gydytojams dažnai tai yra pirma priemonė
visais gyvenimo atvejais, tipo, ar padės nežinau, bet ir nepakenks) , o
praktiškai sinstetinis papildas su visom iš to kylančiomis pasekmėmis -
pvz., perdozavimo galimybės - tokiu atveju pasekmių būna netgi labai
nejuokingų... Aš ne prieš sintetinius vitaminus (galų gale - ne prieš
sintetinius papildus), bet prieš NEKRITINĮ požiūrį į juos, kurį matau
daugelio pozicijose.

> Neteisingai. Tiesa, niekur neradau to posto apie kurį kalbate, vienintelį ką radau, tai žmogus sakė, kad reikia maitinti tiek pat daug ir nesportuojant.

Taip, aš apie tą.

  Tai irgi nėra gryna teisybė, nes nesportuojant suvartojamas maisto
kiekis gaunasi natūraliai mažesnis - organizmui nereikalinga papildoma
energija.
> Anyway, dėl tos priklausomybės. Nesportuojant, norint +/- išlaikyti kūno formas, jokių papildų vartoti NEREIKIA.

Tai gerai, jeigu taip. Bet matai, bent vienas žmogus, pasisakęs čia, jau
laikosi (tavo teigimu, ir esu linkusi su tuo sutikti) klaidingos
nuomonės šituo klausimu. Jis mano, kad vartoti reikia ir toliau - ir
matyt, taip ir daro. Na, jam taip atrodo, kad nevartojant tie raumenys
vėl atrofuojasi (nors iš tikrųjų tavo paminėtos priežastys - ne toks
intensyvus sportavimas ir pan. tikriausiai yra tikrosios ar bent jau
pirminės). Būtent apie tokią priklausomybę ir kalbu - be papildų jau ir
tipo blogai, įvardijant tai kaip svarbiausią priežastį...
Manai, jis toks vienas ir yra absoliuti išimtis?